Láska nepočká

To jsem se dnes před půlnocí vracel vylidněnou Prahou z poslední (fakt nádherný) zakázky a napadlo mě, co kdybych to napsal z pohledu lidí, který jsem vezl?

V šest hodin večer jsem měla sraz s Mončou, kterou jsem neviděla od střední. Sešly jsme se na Výtoni, protože jela tramvají z Modřan. Hrozně moc jí to slušelo a vypadala šťastně, že mě vidí. V blízký večerce jsme si koupily dvě lahve vína a vyšláply si na Vyšehrad. Docela jsme se opily a když slunce zapadalo, řekla mi, že se nedávno rozešla s klukem. Zjistila, že je na holky. Strašně moc jsme se pak líbaly a povídaly si. Pak jsme si zavolaly tágo, že pojedeme ke mně. Stály jsme na chodníku, objímaly a líbaly se, když tágo přijelo. Zeptala jsem se toho kořena, jestli můžu kouřit v autě, ale on se jen smál, že ne, ale že klidně počká. No stres.

Tak jsme si daly ještě jedno cigáro s Mončou napůl a pak jsme jeli na Stodůlky ke mně.
Po cestě jsem Monče ukazovala v telefonu svý bývalý holky a trochu si říkala, jestli ten týpek vpředu s hlavou dohola nemá něco proti lesbám, ale vypadal v klidu a poklepával si prstem na volant do rytmu tý divný elektroniky, co si tlumeně pouštěl.

Pak jsme vypadly z taxíku a šly nahoru ke mně. Tam jsem zjistila, že už nemám tu flašku vína, o který jsem si myslela, že ji mám. Vyžahla jsem ji včera u třetí řady Westworld. Monča řekla, že to nevadí, zavolá tágo a někam ji pojedem koupit. Jenže zjistila, že nemá svýho ajfouna. Asi ho zapomněla v tágu. Tak jsme volaly na její telefon a chlápek to zvednul, že ajfoun ležel vzadu na podlaze. A že je dost daleko, ale za dvě kila ho přiveze. Monča do mýho ajfounu křičela, že ho miluje.

Když přijel, Monča křičela, že je skvělej a miluje ho a vysypala mu sedačku vpředu dvě kila a deset euro, co měla ještě v peněžence. Pak jsem se ho ptala, jestli by nás nevzal někam, kde můžem koupit víno. Řekl, že - No problem a tak jsme jeli na benzínku. Ukázala jsem mu pětikilo, že prachy máme a jelo se. Na benzíně jsem koupila flašku za tři kila a jeli jsme zpět. Po cestě mu Monča říkala, že je to naše první rande a on říkal, že každý první rande by mělo začínat takhle zajímavě a že když začne takhle zajímavě, že už to pak vydrží. A taky mu říkala, že nedávno zjistila, že je teplá a on se jen smál, že to je super. Každej by měl zjistit kým je a blbý je, když to nechce zjistit a nezjistí. Tak jsem mu řekla, že já to zjistila ještě na střední, když už ten první chlap mě nebavil. Monča mě políbila a řekla, že je hlavní, že jsme se my dvě našly i po tak dlouhý době. Líbala jsem s ní pak, dokud jsme nepřijeli před barák.
Tam jsem se ho ptala, kolik chce a on řekl, že mu stačí kilo, že už dostal dost. Tak jsem mu dala ty dvě kila, co zbyly z tý pětistovky a on nám popřál hodně štěstí do vztahu. Řekl, že jsme krásnej pár.
Monča zase vykřikovala, že ho miluje, tak jsem si ji radši odvedla.

Už jsme byly skoro u vchodu, když na nás zavolal, že na sedačce se válí cigára.
Smáli jsme se všichni strašně, když nám je podával z okýnka.
Pak jsme se s Mončou líbaly ve výtahu a nahoře na to rovnou vlítly.
Flašku vypijeme zejtra.
Láska nepočká.

...

Autor: Jiří Němčík | sobota 25.4.2020 1:05 | karma článku: 15,69 | přečteno: 612x
  • Další články autora

Jiří Němčík

Mám Covid

Mám Covid. Už pár dní ležím a jedu po hvězdným tobogánu nahoru a dolu, podle toho, kam mě zrovna horečka vystřelí. Schytal jsem v loterii zrovna ten blbější průběh.

10.10.2020 v 2:38 | Karma: 38,47 | Přečteno: 1433x | Diskuse| Osobní

Jiří Němčík

Ukrajinský velikonoční příběh

Praha, Řepy, neděle, hodina před půlnocí. Čekám na Vasyla. Tak to stojí v aplikaci. Z baráku vyleze Vasyl, Voloďa a Sergej. Všichni mají upito.

7.6.2020 v 3:30 | Karma: 25,62 | Přečteno: 617x | Diskuse| Společnost

Jiří Němčík

Když odkvetou pampelišky

Nevím kolik blázinců jsem navštívil, abych se potkal se svojí sestrou. Pamatuju si jeden na jaře. Sestra měla vlasy vypletený pampeliškama.

23.5.2020 v 4:51 | Karma: 11,97 | Přečteno: 337x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Němčík

O rybách a lidech

Měl jsem dětství rozdělený na dvě půlky. Jedna půlka se odehrávala ve městě, kde jsem bydlel a chodil do školy. Druhá půlka se odehrávala na vsi, kam jsem jezdil za babičkou na víkendy a trávil téměř všechny prázdniny.

12.4.2020 v 2:43 | Karma: 15,46 | Přečteno: 271x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Němčík

V krizi zjistíme, co je důležité

- Já už jsem to doma nemohl vydržet. - Já už to doma nemohla vydržet. Říkají, když nastoupí do taxíku.

7.4.2020 v 6:30 | Karma: 14,63 | Přečteno: 415x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Příměří v nedohlednu. Jednání Izraele s Hamásem v Káhiře ztroskotala

5. května 2024  18:31

V Káhiře v neděli skončila jednání o příměří mezi radikálním palestinským hnutím Hamás a Izraelem,...

Kdo vlastní české firmy. Zahraniční kapitál roste, počet Rusů v čele klesá

5. května 2024  18:22

Ruský kapitál v českých firmách od invaze na Ukrajinu a s ní spojenými sankcemi klesá, některé...

Měření lebek či nucená převýchova. Sámové podávají svědectví o křivdách

5. května 2024  18:20

Krádeže území, odebírání dětí na převýchovu nebo pseudovědecké experimenty. To je pouze část...

Záchranka na maratonu ošetřila 52 běžců po kolapsu, do nemocnice museli čtyři

5. května 2024  13:30,  aktualizováno  17:53

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili 52 běžců, vesměs po kolapsu. Informovali o...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1333x
Jsem blogger. V roce 2015 vyšla novela Smrthaus, v roce 2020 kniha povídek a krátkých příběhů inspirovaná Facebook blogem - Přiznání taxikářů. Někdy je to humorný, někdy dojemný, ale vždycky je to lidský. Děje se toho na světě strašně moc, byla by škoda se o to nepodělit.

https://www.facebook.com/praguetaxidriver