Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

díky za reakce, novela je dostupná např. v síti Kosmas. odporovalo blogerským pravidlům vložit link do článku, ale domnívám se, že zde v diskuzi už je to oukej. :)

0 0
možnosti
ZB

Pěkné, kde bych si mohla přečíst celou novelu? Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

viz. příspěvěk nahoře. :) špatně zařazeno.

0 0
možnosti
JM

Tomuto zážitku se zatím úspěšně vyhýbám. Nemusím vidět všechno. Ale stále pamatuji na okamžik, kdy jsem šel na zazvonění otevřít vchodové dveře a našel tam chroptící sousedku. Křičel jsem na manželku aby zavolala záchranku, snažil jsem se ji odtáhnout z prostoru dveří a položit na zem, ale doslova mi protékala mezi prsty, nejsem nijak slabý, ale nebylo za co ji držet. Důstojné to rozhodně nebylo.

0 0
možnosti
JR

J96a60r95a 17R29a70n55k

26. 5. 2015 1:20

R^Mel jste dlouhou pauzu.....skoda, ze personal v geriatricke klinice, kde pracujete byl nestastne neprofesionalni....je mi lito, ze jste ten prvni "exit" nemohl zazit dustojneji. Vim, ze tady by se to nestalo.....

1 0
možnosti
JM

Podle zpráv co mám z Kanady se tam zdravotní péče rychle zhoršuje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1333x
Jsem blogger. V roce 2015 vyšla novela Smrthaus, v roce 2020 kniha povídek a krátkých příběhů inspirovaná Facebook blogem - Přiznání taxikářů. Někdy je to humorný, někdy dojemný, ale vždycky je to lidský. Děje se toho na světě strašně moc, byla by škoda se o to nepodělit.

https://www.facebook.com/praguetaxidriver