Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za fakt pěkný pravověrný BLOG!

0 0
možnosti

Výborně Jirko, už jsem si myslel, že tradiční blogerství vymřelo úplně. Těch celebrit, kteří dokážou bít perem hlava, nehlava, nalevo, napravo vědíce, že stejně nic nezmění, jen si řádně plivnout hořkou slinou je tu bohužel stále více. Ať se dílo daří!

2 0
možnosti
JP

Karma pro vás, pro mne začal den hezky.:-)

10 0
možnosti
Foto

R^:-) Díky za příjemné počtení

5 0
možnosti
MV

pekny pekny pekny

dekuju moc

7 0
možnosti
JS

Hezký :-) Ale tedy já si zrovna vašeho kolegu vzala (jako taxi :-D ) v neděli a rochu se mi protočily panenky při placení, vím že je taxi z letiště bez objednání drahé, ale 2x tolik? Ale po 26 hodinách v letadle a na letištích mi to bylo jedno...

0 0
možnosti

Z letiště jedině UBER ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já myslela, že už normální psaní z Blogu vymizelo, a hle, je zde v tomto článku!

11 0
možnosti
AL

To není špatné! :)

Karma.

6 0
možnosti
ND

Tak jsem si zase početla, jsem ráda, že se zadařilo...

Někdy taxík potřebuji, šiknul by se mi na vás telefon, i když se mnou byste nezbohatnul...

Tak hodně štěstí přeju.

5 0
možnosti
Foto

Sakra, to by si měl přečíst ten znalec, co se po mně pořád vozí za ty pravopisné chyby. Ten by měl přímo hody.

0 0
možnosti
Foto

Shodit se teda umíte kardinálně. Bud ́psaní rozumim, nebo mlčim.Tady je konečně nějaký Bukowski nebo Kerouac v českým provedení - hósana, a neni tam jediná chyba...:))nojo no, lekce blogu a keců v tancích na špičkách, to holt léty zanechá stopu...

2 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1333x
Jsem blogger. V roce 2015 vyšla novela Smrthaus, v roce 2020 kniha povídek a krátkých příběhů inspirovaná Facebook blogem - Přiznání taxikářů. Někdy je to humorný, někdy dojemný, ale vždycky je to lidský. Děje se toho na světě strašně moc, byla by škoda se o to nepodělit.

https://www.facebook.com/praguetaxidriver