Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Solomon Short

2. 8. 2011 19:53
gut

skvěle napsáno - Fremeni nový doby, to mě dostalo. Nejsem sám kdo v tý době ulítával na Herbertovi :-)

Za mě karma

0 0
možnosti

Nemcik

2. 8. 2011 17:47
to je tématem

ono jde spíš o téma. drogy sou vděčný i nevděčný zároveň, lidi to spíš odpuzuje, drogy nejsou tak rozšířený jako chlast a řek bych, že se většina lidí už jenom tim tématem naježí a neni pak schopná percepce :)

navíc to neni sevřenej, údernej článek, je to první kapitola něčeho, co zrovna píšu. a nakonec - neni to ještě final cut. :)

ale zaručuju vám, že 90% je skutečnost, jen 10% fabulace.

holt sem to měl v mládí divoký. :)

Přeju hezký den své nejvěrnější čtenářce :)

0 0
možnosti

Aretta

2. 8. 2011 18:08
Re: to je tématem

:-)... to je hezké. A dík za upozornění níže, nebyla bych se sem vracela a to by byla škoda;-)

.

S drogama zkušenost nemám, nicméně neježím se a rozlišuju. Proto jsem čekala, že právě od Vás mě to dostane víc. Bezpečně a bez mého rizika. Přišlo mi to dneska víc popisný... po povrchu... Uvidíme dál..

A ještě jadna věc - mně je jedno, jestli je to skutečnost nebo fabulace, rozhodující pro mě je, jestli na mě přenesete emoce. Pokud máte zkušenost, bývá práce snazší... někdy ale právě ta zkušenost limituje.

Umíte líp a hloubš:-)

0 0
možnosti

Aretta

2. 8. 2011 17:03
Hm, škoda, že právě tenhle článek

je v zaujálech... A přitom skoro všechny ostatní považuju za lepší...;-)

0 0
možnosti

Nemcik

2. 8. 2011 17:48
Re: Hm, škoda, že právě tenhle článek

příspěvek výš měl být ve vlákně zde, někde se stala chyba :)

0 0
možnosti

astrudina

2. 8. 2011 10:25
autore,

silný mladý chlap, skály by mohl lámat - a jemu se život zúžil jen na to, kdy a co si zahulí. Škoda...

0 0
možnosti

fascinatedbyhumanity

2. 8. 2011 13:19
Re: autore,

ale no tak...kde je receno, ze huli? Prijemny pocteni...takovyhle typci se srocuji na kazdym placku v parku a pripadaji si hrozne kuuul a in, kdyz jsem to cetla, uplne jsem je videla pred sebou...a to nejsem zhulena

0 0
možnosti

Lex Aeterna

2. 8. 2011 3:04
Zajímavý článek, nepochybně.

Jo a už to radši nehul.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1333x
Jsem blogger. V roce 2015 vyšla novela Smrthaus, v roce 2020 kniha povídek a krátkých příběhů inspirovaná Facebook blogem - Přiznání taxikářů. Někdy je to humorný, někdy dojemný, ale vždycky je to lidský. Děje se toho na světě strašně moc, byla by škoda se o to nepodělit.

https://www.facebook.com/praguetaxidriver