Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemcik

2. 3. 2011 10:52
dodatek

děkuju za reakce. na to vyšetření stolice jsem zapomněl, tam byl dokonce exprezident VH. poznal jsem jeho hlas, ale neviděl jsem, to už jsem byl moc apatickej a nořil se do plakátové problematiky CHOLESTEROLU.

2 Aretta - jen jestli to nepřeháníte,-) mně tam napříkald chybí pointa. Včera jsem se nezmohl na nic víc, než na závěrečné povzdechnutí (K....A) a přitom pointu mám. chat s polskou kamarádkou, která mi v krátkosti nastínila, jak to chodí u nich, načež jsem jí byl nucen odepsat : ZLATÝ ČESKO! :)

P.S nechápu co je sprostýho na slova K....A, že mi to automat zakazuje...to je sterilita uff...

0 0
možnosti

Aretta

9. 3. 2011 23:23
Re: dodatek

Úkoly na příští hodinu:

1. Naučit se přijímat pochvaly, zejména ty upřímné. Že Vám v článku něco chybí, je Váš pocit, a tedy i Váš problém:-))

2. Odepisovat jednotlivě jednotlivcům, žádný "dodatek" a hromadný vzkazy "2 Aretta". To Vám příště taky můžu napsat příspěvek na papír hromadných vzkazů na lednici:-))

0 0
možnosti

Aretta

2. 3. 2011 10:06
Jeden Havlík:-))))))))))))))))

To je ZASE takový potěšení Vás číst!

Až marnotratně výborných postřehů, obratná stylistika, mistrná kompozice...

Ku.va to je dobrý!

R^R^R^

0 0
možnosti

Viviana

2. 3. 2011 9:08
jojo

V čekárně u nás na gyndě vždycky sedí 1 až 10 žen, povětšinou s pupíky předsunutými, a dřív taky všichni lepili oči k obrazovce, kde běžela nekonečná smyčka několika reklam... pak jednoho dne vylezla sestra, řekla, že se omlouvá, že to musí bejt zapnutý, že nevykoumala, jak to vypnout, půjčila si židli a s nasazením vlastního zdraví vylezla k obrazovce a podařilo se jí aspoň vypnout zvuk. A všichni jsou spokojení. Ti, kteří se chtějí kochat obrázky o prevenci rakoviny děložního čípku, si sednou proti obrazovce a v tichosti nad ní meditují, ti, kdo ne, si sednou zády k ní a mají pokoj... a ten, kdo tam obrazovku nainstaloval (dealeři? pojišťovna?) je taky spokojený, protože spot běží... ;-D

0 0
možnosti

gemak

2. 3. 2011 8:41
Ne všude,ale někdy taky tak

HezkyR^

0 0
možnosti

Lovila veverky v korunách stromů

2. 3. 2011 8:38
K obvoďačce dojíždím

do jiného města. Moc dlouho se tam nečeká a jsem s moc spokojená. Ve finále mám návštěvu odbytou i s cestou dřív než  kdybych čekala na pol. u nás. Teď jsem k ní po dvou letech musela. Bohdalka, koňská mast, vyšetření stolice a uječený puberťáci z USA. Být tam o 1/2 hodiny dýl, tak mě asi škrábne. Měla jsem s sebou naštěstí vhodnější literaturu: Svědectví od Kinga:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1333x
Jsem blogger. V roce 2015 vyšla novela Smrthaus, v roce 2020 kniha povídek a krátkých příběhů inspirovaná Facebook blogem - Přiznání taxikářů. Někdy je to humorný, někdy dojemný, ale vždycky je to lidský. Děje se toho na světě strašně moc, byla by škoda se o to nepodělit.

https://www.facebook.com/praguetaxidriver