Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ctuvasrada

7. 5. 2009 16:24
hele

moje poklona pane V,parada

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

30. 1. 2009 0:06
takže tady na iDnesu zatím jenom dva...

... tak musím i ke konkurenci... tohle je dobrý! :-)

Sice trochu neučesaný, ale svoje... a to se počítá. Proklatě básnický.R^

0 0
možnosti

katerina9

27. 1. 2009 9:11
ty zadky

ty prdele mi přišly vhod, když jsem tady diskutovala o Romech před časem. Když už jsem byla zoufalá a nevěděla, co říkat, tak jsem sázela jenom ty prdele s českou vlajkou. Docela mě to uspokojovalo. Nemusela jsem na ně řvát vulgární slova.

0 0
možnosti

Nemcik

28. 1. 2009 1:21
Re: ty zadky

Uvidíme, další text bude opravdu drsnější...!EU...tak z tohohle smajlíku by měl Milan Kovár radost...

0 0
možnosti

Harda

27. 1. 2009 2:29
Taky jsem

zvědavej, jak to bude v diskusi pod článkem vypadat tady. Ale nepřijde mi zatím, že by ten text byl "drsnější", jak jsi prorokoval.

Sháněl jsem si brigádu na léto a vypadá to, že budu dělat lapiducha. Tak holt o tom asi taky potom budu psát články ;-)

(Taky je zajímavý, jaký tu maj smajlíky v nabídce. Normální xichty, srdíčko, ! a ?, palce hore a dole a hlavně ty vlajky a prdel. Je to zváštní...)

0 0
možnosti

Nemcik

28. 1. 2009 1:20
Re: Taky jsem

[>-]

0 0
možnosti

katerina9

27. 1. 2009 1:21
ahoj Jirko Němčíku

tak jsem se přišla mrknout, ale ještě jsem nečetla, jen jsem se podívala na diskuzi. No, aspoň budete mít srovnání jak reagujou lidi tady a u nás. Tak se mějte. Kateřina S:-)R^

0 0
možnosti

oldiess

27. 1. 2009 0:54
Zajímavý ale jinak jsem se nechytal

Doteď totiž nevím, jestli tam ta Paříž byla jen obrazně, třeba v souvislosti s knížkou Henry Millera či v reálu - potom jsem ovšem postrádal aspoň jedno voila nebo jinej náznak, dávající to na vědomí. Prostě vyměnit jednu zmínku o odsávačce třeba za lingvistický upřesnění. Nebo info jak se tam hrdina dostal, pokud tam tedy byl, v Paříži. To že jsem nevěděl kde jsem mě osobně vadilo

0 0
možnosti

Marcel Depoplimont

26. 1. 2009 18:27
Co to vidim?

Dobry vecer pane Nemciku,

Tak Respekt Vas uz omrzel, nebo jste se rozhodl psat na vicero mist?

 No, at uz je to jak chce, doufam, ze budete psat dal a nezmizite z "prostoru". Na "respektim" blogu jste muj nejoblibenejsi autor. Ne kvuli tomu, ze bysme se divali na svet stejnyma ocima, ale protoze ve vasich blozich mate styl, nadhled a moudrost. Ja si vase blogy budu cist, at uz budou vychazet kdekoliv.

Z Flander zdravi ctenar Marcel.

0 0
možnosti

Nemcik

26. 1. 2009 20:52
Re: Co to vidim?

Dobrý večer. Děkuju. Z Respektu neodcházim, jenom jsem si to chtěl paralelně zkusit i jinde. Nějak se mi v poslední době kupí materiál a tak můžu střílet chvíli dvouhlavňově...:) Včera jsem na RB taky vyvěsil článek. 

0 0
možnosti

Nemcik

26. 1. 2009 15:53
ano, opraveno

chybka tam byla. Díky

0 0
možnosti

Bucharovic

26. 1. 2009 15:15
Pane kolego

Asi byste si měl doplnit písmeno ,,d" do nadpisu... V.Kroupa

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS