Jiří Němčík

Jsem blogger. V roce 2015 vyšla novela Smrthaus, v roce 2020 kniha povídek a krátkých příběhů inspirovaná Facebook blogem - Přiznání taxikářů. Někdy je to humorný, někdy dojemný, ale vždycky je to lidský. Děje se toho na světě strašně moc, byla by škoda se o to nepodělit.

https://www.facebook.com/praguetaxidriver

Jiří Němčík

O rybách a lidech

Měl jsem dětství rozdělený na dvě půlky. Jedna půlka se odehrávala ve městě, kde jsem bydlel a chodil do školy. Druhá půlka se odehrávala na vsi, kam jsem jezdil za babičkou na víkendy a trávil téměř všechny prázdniny.

12.4.2020 v 2:43 | Karma: 15,46 | Přečteno: 271x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Němčík

Bollywoodská taneční párty v Praze? Proč ne!

Možná jste zaregistrovali, že existuje něco jako festival Bollywoodského filmu, možná jste viděli Milionáře z chatrče. Poslední roky jsou ve znamení stoupajícího zájmu o Indii a všeho, co z ní přichází. Je to fenomén, který se týká celého světa a nemohlo to minout ani Prahu. V podstatě mě tedy moc nepřekvapilo, když mě můj kamarád poslal pozvánku na opravdovou Bollywoodskou párty v Praze (Bollywood v Lese). Oslovil jsem pořadatelku akce Mgr. Alici Janstovou a výsledkem je tento rozhovor:

6.9.2011 v 23:07 | Karma: 4,46 | Přečteno: 86x | Diskuse| Ona